Quick3-Box

Quick Systems as lanserer QUICK3-BOX !

Quick3-Box er en nyvinning som sparer penger for våre kunder.

Den er en splitter ny liten sak som koples inn i ditt eksisterende nettverk for å ta seg av de kjedelige bakgrunnsoppgave som kreves for å få betalingsløsninger, kvitterinsgskrivere og strekkodelapper/etiketter etc. for å fungere hos deg.

Quicker 100% skybasert, men ditt eget nettverk vil alltid være lokalt hos deg.

 

For å hoppe bukk over lokale utfordringer med rettigheter, sertifikater, brukerkontoer og eldre hardware lanserer vi derfor: Quick3-Box

Les mer...

Kurs i Quick3 i Juni 2015

KURS I QUICK3 !

Alle eksisterende og fremtidige kunder av Quick oppfordres herved til å sende folk på kurs i Quick3.

Alle brukere av Quick3 vi ha stor nytte av kurset og for superbrukere er det helt essensielt å få det med seg.

Her er det mye penger å spare på å bygge opp kompetanse i firmaet ditt fremfor å ringe Quick-support hver gang du lurer på noe.

 

Kun noen få plasser igjen, meld på deg og dine i dag!

Les mer...

Lansering Januar 2015

Vi har nå vært en runde rundt i Norge for å vise frem Quick3.

Prosjektleder Svenn Roger Odden demonstrerer den nye blokkindelingen på ordrer og fakturaer i Quick3

Les mer...

Alta-2015

Det vil bli holdt en ekstra lansering av Quick3 i Alta 7. April kl 14.00 på Thon Hotel Vica.

Les mer...

Noe vi kan hjelpe dere med før jul?

Årstiden vi er inne i fører med seg en del ekstra arbeidsoppgaver som må utføres til rett tid.   Mye av dette er noe dere bare utfører en gang i åres, og det kan slik sett være at det er behov for en oppfølging på enkelte områder.  I desember skal mye skje:

  • Revisjon og årsoppgjør nærmer seg
  • Tid for varetelling
  • Klargjøre vareregisteret slik at det er rette kostpriser og salgspriser. Viktig for korrekt lagerverdi grunnlag.
  • Utsending av julehilsen/julekort
  • Legge til rette for gode stemplingsrutiner for å etterkomme kravet om korrekte personallister som kommer 1.januar 2014.
  • Tid for å gjøre et løft innen temaer/rutiner som ikke er i bruk fullt ut.
    • Vurdere om rutinene for kapitalvaresalg bør oppgraderes fra nyttår
    • Oppgradere med postens returpakke tjeneste
    • Internopplæring
  • Evt andre behov som må innfris.

Hvis dere selv har mer enn nok å gjøre i disse dager kan det være tidsbesparende å leie hjelp innen noen av disse områdene.
Vi kan tilby tilpasset konsulentoppdrag for å bedre kvaliteten av dine data i QuickNG.  Dette er oppdrag som vi enkelt kan utføre pr telefon/pålogging.  Ofte kan små bidrag føre til stor forbedring.

Les videre i artikkelen for å se om det er noe som kan være aktuelt for dere.
Send din bestilling til support@quick.no så tar rett person hos oss kontakt med dere for å avtale tidspkt for konsultasjon.
 

Les mer...

Quick Systems Årets Bedrift på Toten

Quick Systems er kåret Årets Bedrift på Toten. Fokus på innovasjon og nytenking er blant kriteriene juryen har lagt vekt på.

Å motta en slik utmerkelse er utrolig inspirerende for alle i Quick Systems, og motiverer våre dyktige medarbeidere til ytterligere innsats fremover.

 

 

 

Quick Systems har en rekke spennende produkter på gang.  En helt ny generasjon av vår ERP løsning er på trappene, og tas i disse dager i bruk internt.  Innenfor vår tidtakingsvirksomhet skjer det også mye for tiden, både på utviklingssiden, og på organisasjonssiden.  Vi har sterk tro på utviklingen av samarbeidet med Emit på arrangementssiden.  I samarbeid med Pitney Bowes har også vår pakkemerkingsløsning, EDIPost.no utviklet seg til å bli ledende, med nye 3000 kunder det siste året.

 

Les mer...

Vil du være med på laget?

Quick Systems har gjennom 22 år bygget opp et av de sterkeste utviklermiljøene og kompetansesentrene i regionen. Vårt team teller i dag 10 dyktige utviklere, og like mange dyktige konsulenter som hjelper våre kunder til å utnytte potensialet i verktøyene vi utvikler.

 

Vi har nå sterk vekst på flere områder, og har derfor behov for å styrke kapasiteten ytterligere - og leter derfor etter flere som vil være med på laget.

 

- Ryggraden i vår virksomhet, ERP-systemet Quick kommer snart i en helt ny generasjon

- Vår web-baserte løsning for pakkemerking EDIPost.no har nær ti-doblet antall brukere det siste året

- Våre grensesprengende tidtakingsløsninger (Quick Timing) opplever en formidabel aksept i markedet

Les mer...

Vi trenger deg!

Quick Systems opplever sterk vekst innenfor alle våre virksomhetsområder. 

Vi trenger derfor flere hoder både til vår kundeservice-avdeling og til utvikling.  I tillegg har vi behov for å styrke vårt konsulent-team til tredje generasjon av vårt økonomi- og logistikksystem er snart klart for markedet.

Les mer...

Quick Service Tour 2013

Vi forbereder nå Quick Service Tour 2013

Vi reiser på kryss og tvers i hele Norge og besøker nye og gamle kunder som ønsker hjelp til å utnytte sitt datasystem enda bedre.
Du får besøk av våre mest erfarne konsulenter. Dette betyr at du vil kunne få svar på alle typer spørsmål rundt systemet!

Servicetour 2013 (last ned pdf)

Les mer...

Nye portotakster fra 1. desember 2014

Posten har justert portosatsene for endel pakke-produkter fra 1. desember 2014. Nye portotakster for QuickNG kan du laste ned her. Er du EDIPost.no bruker, trenger du ikke foreta deg noe.

Les mer...

Servicemarked 12

  Besøk oss på Servicemarked 12 den 25 og 26 september


Les mer...

Quick øker sterkt i bilbransjen

Quick NG som igjennom en årrekke har vært en ledende og dominerende aktør i motorbransjen, har nå en meget god økning i bilforhandler segmentet. Quick i ”bil versjon" består av de modulene som er viktig for bilforhandler for å ha en god drift i alle avdelinger. Systemet  er meget stabilt og er laget i windows plattform, dette er  et ”must” i dagens marked. Systemet er fornuftig priset. Ved installasjon setter vi av tid til en grundig gjennomgang med brukerne. Samtidig er vi i verkstedmiljøet under oppstart slik at brukerne kan få assistanse når systemet settes i bruk.

Les mer...

Fakturaportal fra Quick Systems

Quick Systems har utviklet en fakturaportal som er et felles punkt hvor våre kunder kan koble seg opp for å sende fakturaer til kunder via eksterne fakturaselskaper/formater.


Eksempler på slike fakturaselskaper er danske Truelink (benyttes av store private selskaper og av flere kommunale etater), det nye norske statlige "Elektronisk Handelsformat" (EHF).
Ved etterspørsel vil det legges til støtte for andre selskaper slik som Basware (brukes av bl.a. Gjensidige), Digipost osv.
 

Les mer...

Hyundai Integrasjon

Quick med fullverdig Hyundai integrasjon

Les mer...

Nye produkter

Les om våre nye produkter som PartShare, eFaktura og PrislisteHotell.

Les mer...

Prøv PartShare gratis i 3 måneder

Vi vil gjerne la deg bruke PartShare i 3 måneder, helt gratis!

Vi vil at du skal få oppleve alle fordelene med denne funksjonen og tilbyr derfor en gratis prøveperiode på 3 måneder.

 

Les mer...

Erling Sande valgte PartShare

Erling Sande har valgt Quick PartShare til publisering av lagerbeholdninger til sine forhandlere.  I løpet av april vil Suzuki og Arctic Cat forhandlerne som benytter QuickNG få tilgang til lagerstatus hos Erling Sande direkte i vare- og ordrebildet sitt.  Forhandlere som knytter seg til tjenesten kan også publisere sine lagerbeholdninger til andre forhandlere.  Dette gir en vinn-vinn situasjon hvor man både kan bedre servicegraden ved å skaffe deler man mangler fra andre forhandlere, samtidig som man får en unik mulighet til å gjøre tilgjengelig deler som "samler støv" i hylla - men som andre forhandlere kan ha behov for å skaffe til sine kunder.

Neste generasjon EDIPost.no

Vår web-baserte EDI-løsning EDIPost.no kommer nå i en helt ny generasjon.  Her er noen stikkord:

  • Nytt og moderne design
  • Effektivt og intuitivt brukergrensesnitt
  • Støtte for flere transportører
  • Sømløs integrasjon mot ERP og ordresysteme
  • Skalerbar løsning som passer like godt enten du sender 10 pakker i måneden eller du har mange brukere som sender tusenvis av pakker i måneden
  • 100% web-basert, krever ingen installasjon, kan brukes med alle typer skrivere - krever ingen dedikert etikettskriver

Strategisk samarbeid med Pitney Bowes

I forbindelse med lanseringen av nye EDIPost.no inngår Quick Systems strategisk samarbeid med Pitney Bowes.  Pitney Bowes er ledende leverandør av postbehandlingsmaskiner og kontormaskiner.  Gjennom samarbeidet med Pitney Bowes får våre EDI-kunder tilgang til det landsdekkende serviceapparatet til Pitney Bowes, mens Pitney Bowes sine kunder får tilgang til markedets mest moderne software for behandling av postpakker.

 

Viktig komponent i Quick3

EDIPost.no er også en viktig komponent i Quick3.  Ved å integrere EDIPost.no i neste generasjon av Quick ERP-system får våre Quick kunder støtte for flere transportører og tilgang til en rekke tilleggsfunksjoner rundt post- og pakkebehandling.  Oppgaver som tidligere måtte gjøres manuelt - som sending av forhåndameldinger og oppdatering av fraktsatser går nå helt automatisk.  Det eneste brukeren trenger å gjøre er å feste etiketten til pakken.

Les mer på http://www.pitneybowes.no/edi/

Quick Systems as...

...er ledende leverandør av økonomi, logistikk og verkstedsystemer til forhandlere av fritidskjøretøy i Norge.  Våre innovative løsninger benyttes daglig av hundrevis av bedrifter over hele Skandinavia.  Vi er også en ledende leverandør av abonnementsløsninger og løsninger for styring av dekodere, kabelmodemer m.m. for bredbånds- og kabel-TV bransjen.

Alle våre løsninger utvikles av vårt dyktige utviklerteam på Eina, og støttes av et sterkt kundeservice-apparat med konsulenter med bred erfaring.

Vi opplever for tiden sterk vekst, og har behov for å utvide vårt team ytterligere.

Noe vi kan hjelpe dere med før jul?

Noe vi kan hjelpe dere med før jul!

Årstiden vi er inne i fører med seg en del ekstra arbeidsoppgaver som må utføres til rett tid.   Mye av dette er noe dere bare utfører en gang i åres, og det kan slik sett være at det er behov for en oppfølging på enkelte områder.  I desember skal mye skje:
 

  • Revisjon og årsoppgjør nærmer seg
  • Tid for varetelling
  • Klargjøre vareregisteret slik at det er rette kostpriser og salgspriser. Viktig for korrekt lagerverdi grunnlag.
  • Utsending av julehilsen/julekort
  • Legge til rette for gode stemplingsrutiner for å etterkomme kravet om korrekte personallister som kommer 1.januar 2014.
  • Tid for å gjøre et løft innen temaer/rutiner som ikke er i bruk fullt ut.
    • Vurdere om rutinene for kapitalvaresalg bør oppgraderes fra nyttår
    • Oppgradere med postens returpakke tjeneste
    • Internopplæring
  • Evt andre behov som må innfris.

Hvis dere selv har mer enn nok å gjøre i disse dager kan det være tidsbesparende å leie hjelp innen noen av disse områdene.
Vi kan tilby tilpasset konsulentoppdrag for å bedre kvaliteten av dine data i QuickNG.  Dette er oppdrag som vi enkelt kan utføre pr telefon/pålogging.  Ofte kan små bidrag føre til stor forbedring.

Klikk her for å lese mer om de ulike emnene og se se om det er noe som kan være aktuelt for dere.
Send din bestilling til support@quick.no så tar rett person hos oss kontakt med dere for å avtale tidspkt for konsultasjon.


Med vennlig hilsen

Quick Systems A/S
Kundeservice